Jak uleczyć życie - Johanna KernArtykuł Johanny Kern pt. Jak uleczyć życie naszymi myślami został wyróżniony w czerwcowym wydaniu (2020) amerykańskiego magazynu „The Edge” („Na Krawędzi”).

Magazyn “The Edge” poświęcony jest tematyce badania ewolucji ludzkiej świadomości i holistycznego stylu życia i jest drukowany w USA od ponad 20 lat (a także online od ponad 15 lat).

Pod spodem znajduje się tłumaczenie tego artykułu.

Jak uleczyć życie naszymi myślami

Johanna Kern

Kiedy mówisz „wybieram to” wszystko się zaczyna

Jak uleczyć życie - Johanna Kern

Jak uleczyć życie – artykuł Johanny Kern

Weź głęboki wdech. Następnie zrób spokojny wydech. A teraz pozwól, aby Twój następny oddech wypełnił cię od stóp do głów.

Jak to jest być świadomym cyklu własnego oddychania?

Nasz proces myślowy koncentruje się wokół rzeczy, na których skupiamy się w danym momencie. Nasze myśli przychodzą i odchodzą. Mogą być świadome lub podświadome, działające na automatycznym pilocie. W czasach obecnej pandemii łatwo jest poddać się przerażającym myślom i utrwalać je przez całą dobę. Łatwo wpaść w pułapkę własnego strachu i bezwiednie przyczynić się do degeneracji naszego zdrowia fizycznego i emocjonalnego.

Poprzez wiele lat doradzania i pomagania ludziom w ich problemach zdrowotnych i emocjonalnych, duchowości, problemach rodzinnych, związkach itp. – nauczyłam się, że nasze życie i nasze ciała można wyleczyć od wewnątrz.

W 2015 r. Nagrodę Nobla w dziedzinie chemii przyznano naukowcom Tomasowi Lindahlowi, Paulowi Modrichowi i Azizowi Sancarowi za ich przełomową pracę nad mechanizmami molekularnymi procesów naprawy DNA, które mogą doprowadzić do wyleczenia raka.

Wcześniej, z artykułu MD. Bret Stetka opublikowanym w Scientific American w grudniu 2014 r., dowiedzieliśmy się już, że badania nad wpływem myśli i emocji na nasze zdrowie były prowadzone przez dziesięciolecia przez różnych naukowców, między innymi przez dr. Lindę Carlson i dr. Deana Ornisha oraz wielu innych. Rezultaty ich badań doprowadziły do wniosku, że nasze umysły mogą kontrolować nasze funkcje fizjologiczne i wpływać na nasze DNA.

Jak uleczyć życie naszymi myślami

Nasze DNA jest zdolne do samonaprawy. Nasze ciało jest zdolne do samoleczenia. Możemy przejąć kontrolę nad naszym myśleniem i pozwolić, aby nasze myśli stały się naszymi sprzymierzeńcami.

To nie jest tak trudne, jak się wydaje. Negatywne myślenie jest nawykiem, a nawyki można zmieniać.

Pozytywne myślenie, jak każde inne myślenie, jest po prostu wynikiem naszej praktyki.

Najpierw musimy uświadomić sobie, jak i kiedy myśleć pozytywnie – staje się to wtedy naszym nawykiem, a później ten nasz nawyk staje się naszym stylem życia.

Gdy coś wybieramy i powtarzamy naszą intencję, będzie to stopniowo się działo. W pewnym momencie w naszym mózgu zostaną utworzone nowe ścieżki neuronowe.

Oto jak to działa:

• Nasz mózg zbudowany jest między innymi z neuronów, które się ze sobą komunikują. Każda nasza myśl wywołuje jakąś emocję, która powoduje wydzielanie substancji chemicznej, na którą z kolei reagują neurony.

• Nowe pozytywne myśli wydzielają inne substancje chemiczne, powodują powstawanie nowych ścieżek neuronalnych. To tak jakbyśmy zaczęli chodzić przez trawnik nową wygodniejszą dróżką. Im częściej nią chodzimy, im częściej powtarzamy pozytywne myśli, tym mocniejsze staje się nowe powiązanie międzyneuronalne.W ten sposób ścieżki neuronowe utworzone w naszym mózgu stają się częścią naszego życia.

Aby taki proces był skuteczny, potrzebujemy około sześciu tygodni. To jest dokładnie tyle ile potrzeba na utworzenie nowych ścieżek neuronowych i zniknięcie starych.

Bardzo ważne jest, aby pamiętać, że gdy doświadczamy trudnej, bolesnej lub dramatycznej sytuacji – nie powinniśmy próbować przekonywać siebie, że wszystko jest idealne, ponieważ nasza podświadomość odrzuci wszystko co jest sprzeczne z tym co wie na nasz temat i co postrzega jako nonsens. Natomiast zawsze możemy powiedzieć, co jest prawdą, w sposób, który będzie pomocny w naszej sytuacji.

Stwierdzenie „wybieram” samo w sobie jest bardzo silną afirmacją.

Możemy powoli zacząć zmieniać nasze nawykowe myślenie od afirmowania na przykład w taki sposób:

„Wybieram, aby czuć się lepiej i zacząć odczuwać szczęście.”

„Każdego dnia mogę znaleźć chwilę, aby skoncentrować się na czymś co jest prawdziwie piękne w moim otoczeniu.”

„Postanawiam uczynić mój dzień spokojnym i radosnym.”

„Wybieram, aby postrzegać świat jako przyjazne miejsce.”

„Wybieram zdrowie zamiast zmartwień i chorób.”

A po kilku dniach można kontynuować z takimi na przykład stwierdzeniami:

„Moje życie może się polepszyć.”

„Zawsze jest nadzieja na lepsze jutro.”

„Pozwalam sobie być silniejszym, szczęśliwszym i zdrowszym każdego dnia.”

„Wiem, że dam sobie radę. Mam w sobie wystarczająco dużo siły.”

„Każdego dnia mogę odnaleźć coraz więcej piękna w życiu.”

„Wybieram, aby wypełnić się Miłością i spokojem”.

„Wszystko jest dobrze. Mogę się rozluźnić i cieszyć się tą chwilą. ”

Link do artykułu w oryginalnej wersji angielskojęzycznej: PDF ze stron magazynu TUTAJ oraz na stronie internetowej magazynuTUTAJ

Powyższy artykuł oparty jest na fragmentach nagrodzonej książki Johanny Kern oraz nagrania MP3:

Aby przeczytać albo posłuchać DARMOWYCH FRAGMENTÓW – kliknij na obrazki:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Johanna Kern, mentorka rozwoju i wielokrotnie nagradzana pisarka („Mistrz i Zielonooka Nadzieja”, „Sekrety miłości dla każdego”, „365 (+1)Afirmacji Pięknego Życia”, „Nauki Nadziei” itd.).

Praktykuje i dzieli się Naukami Nadziei pomagając ludziom odnaleźć własną wewnętrzną moc oraz rozwijać się we wszystkich dziedzinach życia.

 Jej historia zyskała międzynarodowy rozgłos i uznanie czytelników w Ameryce Północnej i Europie oraz referencje od trzech światowej klasy ekspertów w dziedzinie psychologii, badań nad snami i hipnozą, psychofizjologii, parapsychologii, psi, rozwoju człowieka, neuro-computing itp. : dr. Stanleya Krippnera, dr. Jerry’ego Solfvina i Briana Van der Horsta.

Książki i płyty Johanny Kern są dostępne na tej stronie, a także na Amazon i w innych dużych sklepach internetowych na całym świecie – w języku (alfabetycznie) angielskim, niemieckim i polskim.