Masz prawo do szczęścia! – artykuł Johanny Kern w amerykańskim magazynie Conscious Shift

///Masz prawo do szczęścia! – artykuł Johanny Kern w amerykańskim magazynie Conscious Shift

Masz prawo do szczęścia! – artykuł Johanny Kern w amerykańskim magazynie Conscious Shift

Wybierz Temat
Blog
Nowości w Mediach: Prasa/Radio/TV/Wywiady z Johanną Kern

W marcowym (2019) wydaniu amerykańskiego miesięcznika „Conscious Shift Magazine” („Magazyn Świadomej Zmiany”) ukazał się artykuł Johanny Kern pt. „You have the right to be happy”.

Magazyn ten posiada wiele tysięcy czytelników online w całej Ameryce i koncentruje się na zmianach zachodzących w naszym dzisiejszym świecie. 

Pod spodem znajduje się tłumaczenie tego artykułu.

Masz prawo do szczęścia.

Johanna Kern

ZASŁUGUJESZ NA TO, CO NAJLEPSZE NA ŚWIECIE!

Dlaczego?

Tylko dlatego, że istniejesz. Dlatego, że żyjesz. Dlatego, że jesteś niesamowitym darem dla nas wszystkich.

Spośród miliardów ludzi na naszej planecie, jesteś jedyną osobą posiadającą ten konkretny zestaw cech, zarówno zewnętrznych, jak i wewnętrznych. Jesteś niepowtarzalny/-a i taki też jest Twój sposób myślenia, postrzegania i wyrażania siebie.

Masz unikalny umysł i unikalne Serce. Na całym świecie jest tylko jeden/jedna Ty.

 

Nigdy nie było i nigdy nie będzie nikogo takiego jak Ty na Ziemi!

Kiedy zrozumiesz wagę i piękno swojego istnienia, zrozumiesz, jak istotne jest to, by Twoje życie odzwierciedlało Twoją prawdziwą wartość.

To, gdzie jesteś w tym momencie w swoim życiu, nie jest przypadkiem. Nie jest to zależne tylko od miejsca Twoich narodzin, ale też wynika to z tego, co zrobiłeś/-aś lub czego nie zrobiłeś/-aś do tej pory.

Pomimo tego, co czasem myślisz o sobie, wiele już osiągnąłeś/aś. Podjąłeś/-aś ważne kroki, które przyniosły pewne cenne wyniki. Tak, udało Ci się to zrobić i jesteś tego świadomy/-a. Ale jeśli nadal nie udało ci się osiągnąć poziomu życia, w którym chcesz być – oznacza to tylko, że w pewnym momencie coś cię zatrzymało.

Według naukowców, nasz umysł wędruje średnio 47% czasu, zaabsorbowany negatywnymi / niepokojącymi myślami. Takie wędrujące negatywne myśli są wynikiem naszej zaprogramowanej podświadomości, która reguluje 90% naszych reakcji, zachowań, emocji i systemu wierzeń.

Łatwo jest przyzwyczaić się do jakiejś sytuacji, w której tkwimy, a trudniej jest powitać zmianę i wkroczyć na niepewny grunt. Kiedy przyzwyczajamy się do jakiejś sytuacji, która nie jest już dla nas korzystna, ale w której nauczyliśmy się funkcjonować i przeżyć, taka sytuacja staje się naszą „strefą komfortu”. Oznacza to, że wolimy radzić sobie z czymś, co jest znane, niż spróbować czegoś nowego. Ponieważ nowe budzi strach. Wielu z nas ma podświadomy lęk przed nieznanym.

Kiedy próbujemy zmienić nasze negatywne myślenie na pozytywne i wprowadzić zmiany w swoim życiu, by żyć w taki sposób, jakiego pragniemy, powinniśmy zadbać o naszą podświadomość.

Jesteś jedynym twórcą swojego życia i możesz wybierać, czego chcesz, a czego nie chcesz. I tak to działa, zgodnie z zasadami fizyki kwantowej i z przekonaniami starożytnych Mistrzów, którzy wiedzieli, w jaki sposób działa rzeczywistość, i dali nam narzędzia do przeprogramowania naszej podświadomości.

– Rozpoczynaj każdy dzień jako nowicjusz, z otwartym umysłem. Potraktuj każdą sytuację jak przyjaciela i kolejne źródło swojej mądrości.

– Bądź otwarty/-a na życie. Ucz się, jak cieszyć się każdym dniem, pamiętając, że szczęście w życiu nie zależy od zewnętrznych okoliczności.

– Zauważ i przyznaj się przed sobą, że jesteś zdolny/-a do nauczenia się ORAZ oduczenia się wszystkiego, co chcesz. To od Ciebie zależy, które z wdrukowanych wzorców pragniesz utrwalić, a których zamierzasz się pozbyć.

– Zwróć uwagę i przyznaj się przed sobą, że porównywanie swojej sytuacji z innymi ludźmi jest bezcelowe i nie pomaga Ci w żaden sposób. Jesteś unikalną osobą, jedyną pośród miliardów, a więc taka jest również Twoja własna życiowa historia.

– Za każdym razem, kiedy przyjdzie Ci do głowy negatywna myśl, powiedz jej „Stop!” – tyle razy, ile potrzebujesz. Następnie powiedz do siebie: „To tylko myśl, a myśli można zmienić. Mogę mieć takie myśli, jakie wybiorę. Wybieram myśli wolne od lęków i negatywności.” A następnie pomyśl o czymś naprawdę przyjemnym. Powoli nauczysz się zastępować negatywne myśli przyjemniejszymi. LUB jeśli jesteś w pośpiechu – załóż gumkę na nadgarstek, naciągnij i strzel z niej w takich momentach. Twój mózg szybko nauczy się kojarzyć niechciane myśli z odczuwanym bólem i będzie unikać ich za wszelką cenę. To naprawdę działa jak magia.

– Podnieś swój nastrój. Zrób sobie 5-minutową przerwę w pracy. Włącz swoją ulubioną muzykę i potańcz chwilę lub poskacz, aby podnieść poziom serotoniny. Kiedy czujemy się radośni, możemy z łatwością stawić czoła wyzwaniom, które pojawiają się na naszej drodze.

– Zwolnij nieraz i znajdź sposób na odstresowanie. Oddychanie głęboko jest dobrą na to metodą. Weź kilka głębokich oddechów, wciągając powietrze przez nos. Następnie weź kolejny głęboki oddech, wolno – licząc do 4, zatrzymaj powietrze w płucach licząc także do 4, a potem wydychaj powoli, licząc do 4. Kontynuuj oddychanie przez nos w ten sposób, aż poczujesz, że się uspokajasz.

– Medytuj lub zrelaksuj się przez co najmniej 15 minut każdego dnia. Obecność w „tu i teraz” jest ważna dla poszerzenia naszej świadomości, wzmocnienia naszej intuicji i bycia w harmonii z prawdą naszego Serca.

TO TY JESTEŚ TYM, CO NAJLEPSZEGO MOGŁO CI SIĘ KIEDYKOLWIEK PRZYDARZYĆ. Proszę pamiętaj o tym.

Link do artykułu w orginalnej wersji angielskojęzycznej na stronie magazynu (kliknij na obrazek):

Wybierz Temat
Blog
Nowości w Mediach: Prasa/Radio/TV/Wywiady z Johanną Kern